Garantie & Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij geven 14 dagen garantie op onze producten. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Sieraden
Mochten er onderdelen losraken door slijtage kunnen deze vaak eenvoudig worden gerepareerd met tangetjes. Hiernaast is het  advies sieraden buiten bereik van vloeistoffen te houden. Verkleuring vindt plaats als sieraden in aanraking komen met o.a. crèmes & parfums of bij een verhoogde zuurgraad. Het advies is dus hier zorgvuldig mee om te gaan. Colorful Cord biedt geen garantie op verkleuring. Indien bekend is dat je huid een hogere zuurgraad bevat adviseren wij een laagje blanke nagellak aan de binnenkant aan te brengen. 

Geen garantie
Colorful Cord geeft geen garantie op items die in de sale zijn gekocht, op verkleuring van de sieraden, k
nopen, pailletten/stenen, wassen, ritsen en het los raken van onderdelen door slijtage.

Wanneer je iets kapot of beschadigd ontvangt willen wij hier uiterlijk 3 dagen na leverdatum van op de hoogte worden gebracht. Na deze drie dagen kunnen wij niet meer aansprakelijk worden gesteld. Je kunt dit doen door te mailen.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@colorfulcord.nl
Colorful Cord is niet aansprakelijkheid voor schadeclaims of gevolgschade in welke hoedanigheid onderbouwd als gevolg van het gebruik van haar producten door de consument of derden.

  • Meld altijd je klacht aan via info@colorfulcord.nl.

  • Als je in aanmerking komt voor een nieuw product of reparatie willen wij altijd het kapotte item retour ontvangen om het item te kunnen reparenen of ruilen. Dit om misbruik te voorkomen.

  • Retouren met te weinig porto worden niet door ons aangenomen.

  • Het product moet goed verpakt worden teruggestuurd, zodat het product niet verder beschadigd. 
  • De kosten van retourzending zijn voor de afzender.

  • We adviseren om het artikel met track and trace te verzenden, mocht je het met een postzegel verzenden is het eigen risico als het product kwijt raakt. Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling. 

  • Verstuur je item binnen 14 dagen na aanmelding reparatie naar ons op.

Heb je vragen? Stuur berichtje via WhatsApp, E-mail of Instagram.

 

© 2018 - 2020 Colorful Cord | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel