Menu

Garantie & Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij geven 14 dagen garantie op onze producten. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Sieraden
Mochten er onderdelen losraken door slijtage kunnen deze vaak eenvoudig worden gerepareerd met tangetjes. Hiernaast is het  advies sieraden buiten bereik van vloeistoffen te houden. Verkleuring vindt plaats als sieraden in aanraking komen met o.a. crèmes & parfums of bij een verhoogde zuurgraad. Het advies is dus hier zorgvuldig mee om te gaan. Colorful Cord biedt geen garantie op verkleuring. Indien bekend is dat je huid een hogere zuurgraad bevat adviseren wij een laagje blanke nagellak aan de binnenkant aan te brengen. 

Geen garantie
Colorful Cord geeft geen garantie op items die in de sale zijn gekocht, op verkleuring van de sieraden, k
nopen, pailletten/stenen, wassen, ritsen en het los raken van onderdelen door slijtage.

Wanneer je iets kapot of beschadigd ontvangt willen wij hier uiterlijk 3 dagen na leverdatum van op de hoogte worden gebracht. Na deze drie dagen kunnen wij niet meer aansprakelijk worden gesteld. Je kunt dit doen door te mailen.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@colorfulcord.nl
Colorful Cord is niet aansprakelijkheid voor schadeclaims of gevolgschade in welke hoedanigheid onderbouwd als gevolg van het gebruik van haar producten door de consument of derden.

  • Meld altijd je klacht aan via info@colorfulcord.nl.

  • Als je in aanmerking komt voor een nieuw product of reparatie willen wij altijd het kapotte item retour ontvangen om het item te kunnen reparenen of ruilen. Dit om misbruik te voorkomen.

  • Retouren met te weinig porto worden niet door ons aangenomen.

  • Het product moet goed verpakt worden teruggestuurd, zodat het product niet verder beschadigd. 
  • De kosten van retourzending zijn voor de afzender.

  • We adviseren om het artikel met track and trace te verzenden, mocht je het met een postzegel verzenden is het eigen risico als het product kwijt raakt. Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling. 

  • Verstuur je item binnen 14 dagen na aanmelding reparatie naar ons op.

Heb je vragen? Stuur berichtje via WhatsApp, E-mail of Instagram.

 

© 2018 - 2019 Colorful Cord | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.